Toimitusehdot
Myyntiehdot
Ennen tilaamista tutustuthan tilaus- ja toimitusehtoihimme. Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut noudattamaan laissa säädettyjä etäkaupan ehtoja. Emme myy etäkaupan sääntöjen mukaan alle 18 vuotiaille. Alle 18 vuotiaat saavat tilata ainoastaan huoltajansa suostumuksella, Kirjallisen suostumuksen voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen jouko.paunonen@jokkerit.fi
Kaupankäynnissä noudatetaan kuluttajaviraston verkkokauppiaille antamia kaupankäyntiohjeita.
Toimitamme tilauksia vain Suomeen ja Ahvenanmaalle. Lähetyksen Suomen rajojen ulkopuolelle sovittava tapauskohtaisesti, kysy lisää jouko.paunonen@jokkerit.fi
Tilaaminen
TILAAMINEN
Verkkokaupasta suoraan tilaamalla myös kaikki tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot tulevat todennäköisimmin oikein. Siirrä haluamasi tuote ostoskoriin, siirry ostoskori – sivulle, täytä pyydetyt yhteystietosi lomakkeelle, valitse tilauksen toimitustapa sekä maksutapa ja hyväksy tilaus.
HUOM! Tilaaja vastaa, että tilaustiedot ovat oikeat
Mikäli toimitus viivästyy virheellisten yhteystietojen vuoksi, on tilaaja viiveestä vastuussa.
Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse jouko.paunonen@jokkerit.fi
Tilauksen tekemistä varten tarvitset sähköpostiosoitteen sillä toimitamme tilausvahvistuksen, mahdolliset maksutiedot sekä tilauksen toimitusvahvistuksen ja mahdollisen lähetyksen seurantanumeron sinulle sähköpostitse.
Verkkokauppa lähettää tilauksen vahvistamisen jälkeen sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli huomaat tiedoissa korjattavaa ota meihin yhteyttä sähköpostitse välittömästi jouko.paunonen@jokkerit.fi ! Muista säilyttää viestiketju lähettäessäsi viestiä.
Ongelma tilanne
Olet tehnyt tilauksen etkä ole saanut tilausvahvistusta / Postin seurantakoodia sähköpostiin, mitä teen?
Ensimmäisenä suosittelemme tarkistamaan sähköpostiohjelmasi roskapostikansioon, useimmiten löydät kadonneet sähköpostit kyseisestä kansiosta.
Mikäli tilausvahvistus ei kuitenkaan löydy kyseisestä kansiosta, ole hyvä ota meihin yhteyttä sähköpostilla jouko.paunonen@jokkerit.fi tai sivullamme löytyvän yhteystietolomakkeen kautta.
Maksutavat
Maksutavat
CheckOut verkkomaksutavat
Pankkien verkkomaksut, Collector, Everyday, jousto
Checkout Palvelun toimittaa
Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A, 33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
Arkisin klo 09 – 16
Lasku
Myymme laskulle vain olemassa oleville asiakkaillemme. Laskutusasiakkaaksi pääseminen, ota yhteyttä jouko.paunonen@jokkerit.fi . Pidämme oikeuden tarkastaa asiakkaan luottotiedot laskutusta varten.
Toimitustapa
TOIMITUSTAVAT
Tilaus toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Pidätämme oikeuden vaihtaa valittua toimitustapaa tilanteen niin vaatiessa. Joissakin tapauksissa voimme joutua vaihtamaan valittua toimitustapaa esimerkiksi tilatun tuotteen suuren koon tai painon vuoksi.
Toimitamme tilauksia vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.Lähetyksen Suomen rajojen ulkopuolelle sovittava tapauskohtaisesti, kysy lisää jouko.paunonen@jokkerit.fi
Nouto postista
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti pakettina joko lähimpään postiin noudettavaksi tai alle 3cm paksut ja pienet tuotteet kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.
Nouto
Asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet verkkokaupan kanssa erikseen sovitusta paikasta ja ajankohdasta.. Lisätietoja noutomahdollisuudesta löydät verkkokaupan sivuilta. Nouto sovitta etukäteen ennen tilauksen/maksun suorittamista jouko.paunonen@jokkerit.fi Tilauksen lisätietoihin vielä merkintä sovitusta noudosta.
Kun olemme saaneet vahvistuksen maksusta Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa, jollei muuten ole sovittu.
Toimitusaika
Tuotteet toimitamme pääsääntöisesti 1-3 päivän sisään kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen. Mikäli tilaus sisältää sekä varastossa olevia tuotteita että tilaustuotteita joilla on lyhyt toimitusaika (1-3 päivää), toimitetaan tilaus tällöin pääsääntöisesti sitten kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Lisätietoja tilaustuotteen toimitusajasta löydät joko tuotteen tiedoista tai tiedustelemalla tarkemmin asiakaspalvelustamme jouko.paunonen@jokkerit.fi Tilaustuotteet toimitetaan heti kun saamme tilattua tuotetta varastoon. Checkout-maksupalvelun kautta verkkomaksuna maksettujen tilausten tilaustuotteita ei tilata toimittajilta ennen kuin tilauksen maksusuoritus on saapunut.
Tuotteen palautus ja takuu
Tuotteen palautus ja takuu
Kaikilla kaupan tuotteilla on Kuluttajaviraston määrittämä palautusoikeus.
Lisätietoja löydät osoitteesta, http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/
Tilauksen peruutuksesta tai asiakaspalautuksesta aiheutuvista lähetyskustannuksista vastaa 13.6.2014 alkaen tilaaja.
ASIAKASPALAUTUKSET
Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus verkkokaupasta tilaamilleen tuotteille. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä myyntipakkauksissaan. Eli siinä kunnossa kuin asiakas on sen saanut. Asiakkaalla on siis oikeus tutustua tilaamaansa tuotteeseen samalla tavalla kuin se olisi mahdollista normaalisti kaupasta ostettaessa. Eli palautettavaa tuotetta ei voi ottaa käyttöön.
Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai sinetöity myyntipakkaus avattu, emme voi palauttaa tuotteen hintaa.
Noudetuissa tilauksissa ei ole verkkokaupan 14 päivän palautusoikeutta. Palautusoikeus koskee ainoastaan verkkokaupan kautta tehtyjä ja Itellan kautta Suomeen toimitettuja tilauksia.
Palautusoikeus ei koske myöskään yritysostoja.
ENNEN ASIAKASPALAUTUKSEN TEKEMISTÄ PYYDÄMME HUOMIOIMAAN ALLA MAINITUT ASIAT. PUUTTEELLISIA ASIAKASPALAUTUKSIA EI KÄSITELLÄ. VÄÄRISTÄ ASIAKASPALAUTUKSISTA / TAKUUVAIHDOISTA PERIMME POSTITUS- JA KÄSITTELYKULUT.
Ilmoita palautuksesta etukäteen
Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse jouko.paunonen@jokkerit.fi liitä mukaan tilauksen vahvistusviesti tai tilauksen tiedot jotta tiedämme mitä tilausta palautus koskee. Viestistä tulee käydä ilmi ainakin omat yhteystietosi, tilauksen viitenumero sekä palautettavat tuotteet.
Tilauksesta puuttuvat tai väärin toimitetut tuotteet
Jos tilauksesta puuttuu tuote varmista kuitista että tuotetta ei ole merkitty toimitettavaksi jälkitoimituksena. Jos mainintaa ei ole niin ota meihin yhteys joko sähköpostitse osoitteeseen jouko.paunonen@jokkerit.fi muista säilyttää viestiketju sähköpostissa! Toimi samoin myös silloin jos olet saanut väärän tuotteen.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Tilaaja on velvollinen lähetystä noudettaessa tarkistamaan paketin kunto sekä mahdolliset vauriot paketissa ja/tai tuotteissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postikonttoriisi, ja ilmoita asiasta sähköpostilla osoitteeseen jouko.paunonen@jokkerit.fi
Palautettava / vaihdettava tuote
Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin missä sen sait. Eli esimerkiksi pakkaus ja käyttöohjeet ja muut lehtiset tulee palauttaa myös. Pakkauksen tulee olla ehjä eikä tuotteessa saa näkyä käytön jälkiä. Esimerkiksi tuote ei saa olla kostunut tai muutoin vioittunut. Emme voi myydä esimerkiksi käytettyä enää uutena tuotteena.
Tuotteen pakkaaminen
Palauta tuote mikäli mahdollista samassa paketissa tai kuoressa missä se tuli. Muutoin pehmusta ja suojaa tuote postitusta varten vähintään yhtä hyvin kuin miten se oli toimitettu. Älä käytä paketin tai kuoren sulkemiseen niittejä! Älä lähetä tuotetta suoraan alkuperäispakkauksessa vaan suojaa pakkaus kuljetusta varten! Mikäli palautuksen saavuttua alkuperäispakkauksessa on teippejä tai tarroja, jotka eivät siihen uutena kuulu, emme voi hyvittää tuotteesta täyttä hintaa.
Palautukseen tulee liittää aina mukaan viesti palautuksen syystä. Tämä myös siinäkin tapauksessa vaikka asiasta olisi esimerkiksi puhelimessa tai sähköpostitse keskusteltu. Liitä mukaan joko tavaroiden mukana saamasi kuitti tai kopio siitä. Tämä nopeuttaa palautuksen käsittelyä. Mikäli kuittia tai kopiota ei ole mahdollista lähettää palautuksen mukana on palautukseen liitettävässä viestissä käytävä ilmi lähettäjän nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoite, tilausnumero, tiedot palautettavista tuotteista.
Palautuksen lähettäminen
Asiakaspalautukset tulee aina lähettää meille Posti välityksellä, muista säilyttää asiakaspalautuksesta saamasi kuitti. Ilman asiakaspalautuskuittia emme voi lähetyksen katoamistapauksissa hyvittää palautusta. Huolehdi että jätät palautuslähetyksen postiin viimeistään 14 vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Saat kuittauksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja palautus on käsittelyssä.
Osoitetiedot löydät verkkokaupan sivulta yhteystiedot.
Tilauksen peruutuksesta tai asiakaspalautuksesta aiheutuvista lähetyskustannuksista vastaa 13.6.2014 alkaen tilaaja.
Takuu
Tuotteilla on vähintään toimivuustakuu, ellei tuotteen takuuajasta ole erillistä mainintaa.
Kaikilla laitteilla akuilla on valmistajan takuu, 3kk tilauspäivästä, ellei tuotetiedoissa ole muuta mainittu.
Huom. takuu ei koske käyttäjä virheistä aiheutuneita rikkoutumisia
Rikkinäinen tuote
Joskus käy niin että tuote onkin valitettavasti jo valmiiksi rikki tai viallinen. Mikäli saamasi tuote on rikkinäinen ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse jouko.paunonen@jokkerit.fi Muista säilyttää viestiketju sähköpostissa! Saat ohjeet rikkinäisen tuotteen vaihtamisesta ehjään.
Reklamointiaika tuotteen saapumisesta on 7 vuorokautta. Viallinen tuote vaihdetaan ensisijaisesti samanlaiseen tai sovittaessa vastaavanlaiseen tuotteeseen.
Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Hinnat
Kaikki verkkokaupassa esillä olevat hinnat sisältävät kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Tuotetiedot
Tiedot tuotteista pyritään esittämään mahdollisimman todenmukaisesti ja seikkaperäisesti. Jokkerit Trading Oy ei kuitenkaan vastaa valmistajan ilmoittamien teknisten tietojen oikeellisuudesta ja pidättää oikeuden muuttaa tuotetietoja ilman eri ilmoitusta. Kaikki oikeudet pidätetään.
Reklamaatiot
Asiakkaan on ilmoitettava virheestä asiakaspalveluumme viipymättä. Mahdollisista ulkoisista vaurioista pakkauksessa tulee ilmoittaa Postiin toimitusta noudettaessa ja pyydettävä kirjaus havaitusta vauriosta. Katso tarkemmin kohdasta asiakaspalautukset.
Yritysmyynti
Kuluttajasuojan oikeudet eivät luonnollisesti koske yritysmyyntiä. Meistä johtumattomasta kaupan purusta tai tuotteen palautuksesta perimme meille mahdollisesti aiheutuneet kohtuulliset kustannukset (sopimusoikeus). Normaalisti tällaisia kustannuksia ovat esimerkiksi tilauksen toimituskulut. Yritysmyynnin ollessa kyseessä palautukset tulee hoitaa aina palauttajan omalla kustannuksella.
Asiakastiedot
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Tietoja (mm. tilaajan IP) voidaan kuitenkin luovuttaa poliisille mahdollisten väärinkäytösten selvittämisessä. Jokkerit_Rekisteriseloste.